محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

خاطره تلخ

1391/9/6 21:37
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازمونقلب یه اتفاق خیلی خیلی بد برات افتادآخافسوس

من تو رو بابا تو خونه تنها گذاشتم یول

بابا هم حواسش بهت نبودعینک و تورو چند لحظه ای به حال خودت گذاشته بود  تو هم خورده بودی زمین و طرف راست صورتت کاملا کبود شده بود و داخل سفیدی چشمت هم یه خون مردگی بزرگ بودنگرانآخ

نمی دونی که ما اون شب تا صبح چقدر حالمون بد بودو وقتی تو صورتت نگاه می کردم تا صبح اشک از چشمام سرازیر می شد گریه

واقعا خاطره تلخی بودناراحت ولی من و بابا تصمیم گرفتیم تا این خاطره تلخ رو تو وبلاگت بزاریم و ثبتش کنیم تا همیشه مراقبت باشیم تا دیگه هیچوقت و هیچوقت و هیچوقت از اینجور اتفاق های بد برای تو نازنینمون نیفته

صبح همون روز با عزیزجون بردیمت پیش متخصصت اقای دکتر پاچناری و اون وقتی تورو دید خیلی ناراحت شدناراحتو تو رو معاینه کرد و گفت مشکلی پیش نیومده ضرب خوردگی بعد از چند هفته از بین میره و خونمردگی درون چشم هم تا سه ماه بعد خود به خود ترمیم شده و ازبین میره چند تا دارو بهت داد استامینیفن و سرماخوردگی وگفت دندونات داره سیاه میشه و برات قطره مولتی ویتامین میم تجویز کرد هورا

*همین جا به همه مامان هایی که بچه هاشون تازه دندون درآوردن توصیه میکنم تا از این مولتی ویتامین به جای قطره هایی که بهداشت میده استفاده کنند تا دیگه نیازی به مسواک زدن نی نی بعد از دادن قطره نداشته باشند*

و ما خیلی خوشحال شدیم و همه چیز بصورت اول بازگشتبغل

ولی من هنوز ته قلبم از دست بابا ناراحتم که چرا نتونسته ازت مراقبت کنه یا بهم زنگ نزده تا من زودتر به خونه برگردم و خیلی کارهای دیگه که میتونسته انجام بده و کوتاهی کرده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حمید کوچولو
16 آبان 91 9:55
آخههههه الهی.خودتو ناراحت نکن مامان محمد طاها.ازاین جور اتفاقا برای خیلی از بچه ها می افته که امید وارم دیگه تکرار نشه
khoshgele
4 آذر 91 17:33
salam ej jonam pesmalet kheyli naze khoda hefzesh kon azizam
مامان الی
8 آذر 91 17:32
خدارو شکر زود خوب شدی