محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

آتلیه مامان الی

1391/9/9 15:02
878 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی پسری من ماچماچ

اقا طاها دیگه تقریبا ده قدمی رو برمیداری

به کلمه هایی که میگی این چیه: ای دیه رو هم باید اضافه کنم ...لبخندزبانفداش بشه مامانیقلب امشب میخواد بره خونه مادرجونش  .

این شال و کلاه ها رو هم دوست مامانی شکوفه جون واست بافته دستشم خیلی خیلی دردنکنه یولاین عکس هارو هم اتلیه مامانی گرفتهعینکعینک ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

شقایق
9 آذر 91 15:28
نه خیرم مامانت خیلی تو مسجد خاله رو اذیت کرد ابروم رفت خجالتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مامانشــــــــــــ اوخی خاله ام چقدر تو نازی جیگر عسلی من
پیربابای ارشیا
9 آذر 91 16:12
ببینم این آتلیه مامان الــــــــی اسکیمو پروری میکنه ....؟ محمد طاها جون نکنه اینجوری با شال و کلاه بزنی بیرون یادت بره لباس بپوشی ها انشالله محمدطاها که هر روز مثل صاایران خوشکل تر از دیروز میشه زود زود ، سلامت و سرفراز ، رخت دامادی بپوشی تا این بابا و مامان بدونن پسرشون واسه خودشه یلیه
مامان مریم
9 آذر 91 16:47
سلام مامان الی...دمت گرم...من عاشق اون عکسه با کلاه و عینک آبیش شدم..جیگر شده...الی جان من تقریبا سعی میکنم روز به روز آپ کنم...شما هر وقت اومدی وب یه سر به ما بزن پشیمون نمیشی
علامه کوچولو
9 آذر 91 16:58
قربون این فندق کوچولوی خوشگل برم من
مامان آناهید
9 آذر 91 17:14
مرسی خاله که به بلاگ آناهید سر زدی گل پسری چه ناز شده کلاه و شال جدیدش هم مبارک
مامان تارا
9 آذر 91 21:55
الهی الهی تپلی من چه جیگری شده مامانی واسه خودش یه پا عکاسه ها! سفارش میپذیری خانومی؟ عزیزم رمز مال مطالب قبلیه این پست جدید رو وقتی تکمیل شد رمزشو بهت میدم لینکتون کردم گلی
مامان علي خوشتيپ
9 آذر 91 21:58
الهيييييييي چقدر خوشگل شده...دست دوست ماماني درد نكنه... خيلي خوشگلن عكساش عاشق عكس سوميش شدم...
مامان سویل
9 آذر 91 23:24
عزیزم هم خودت نازی هم شال وکلاهات
کمپلچه
9 آذر 91 23:56
سلام.باشه عزیزم.راستی عکسای نی نیت خیلی بامزس.
مامان کورش
9 آذر 91 23:58
به به چه پسری. دست مامانی درد نکنه حتما کلی تلاش کرده تا این عکسا رو بگیره.
نازنین (مامان ثنا)
10 آذر 91 2:50
به به چه عکسایی میارکت باشه عزیزم
مامان حمید کوچولو
10 آذر 91 17:22
بابا مامان هنر مند چه بامزه شده عکسهای این گوگولی
مامان امیر مهدی (سوده)
11 آذر 91 2:27
یک بوس شکلاتی برای محمد طاها گل و مامان مهربونش فرستادم زود باش بگیرش: بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان شایان
11 آذر 91 9:22
پسر گلم خیلی خوشگل شدی مواظب خودت باشی وقتی با کلاه و شالت بیرون میری.
مامان امیر حسین
11 آذر 91 13:32
بابا خوش تیپقوبون تو بشه خاله که انقدر با مزه ای.مامانش تو هم هنرمندی ها
مامان ساتیار
11 آذر 91 15:52
هزارماشالله طاها جون.. چه وبلاگ خوبی داری باید سر فرصت تمام پست ها رو بخونم.. دست مامانی درد نکنه..
یاسمین
11 آذر 91 18:47
خاله جونی خیلی بهت میاد بخصوص رنگ آبی با عینک دودی خوشگلت نَچای گل پسر
مامان یاسمن ومحمد پارسا
12 آذر 91 0:04
سلام ممنونم که اومدید و به ما سر زدید
مامان یاسمن ومحمد پارسا
12 آذر 91 0:05
وای چه پسر ناز و خوش تیپی خدا حفظش کنه خوشگل پسر و
مامان ضحا
12 آذر 91 8:20
باسلام ممنون از اينكه به ما سر زديد.ماشاءالله گل پسرتون خيلي نازه،خدا براتون نگهش داره.در ضمن ضحا اسم دختره.
مامان نازنین جون
12 آذر 91 8:20
مرسی اومدین..چهجالب من قبل شروع محرم این اهنگ روی وبم بود..بروزم خوشحال میشم بیاید و بخونید منو..
مامان عسل
12 آذر 91 9:31
سلام. ممنون به وب عسل سرزدین چه عکسهای قشنگی خدا انشالا حفظ کنه ‍سر گلتون رو
مامان همای مسیحا جونی
12 آذر 91 12:46
این طاهای خوشمزه ی ناز خوردنی تمیز جیگر کجا بوده تاحالا ! دوسش داریم هزارتا. تیپتو قربون!
شیما مامان درینا
12 آذر 91 14:49
عزیز دلم عکسات خیلی خوشگلن چند روز پیش اومدم دیدم یادم رفت نظر بذارم عاشق اون عکسیم که ست آبیه با عینک آفتابی خیلی خارجیه . مامانی براش اسپند دود کن پسر گلمونو راستی آقا طاها تولدش بامن یه روزه اگر اشتباه نکن شب یلداییه ؟؟؟؟
کمپلچه
12 آذر 91 15:24
مرسی که از وبلاگ کمپلچه من دیدن میکنی.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 15:42
هزار ماشالله به این گل پسر در صورت تمایل به تبادل لینک به م اطلاع بدید خوشحال می شم با هم دوست بشیم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 15:44
سلام عزیزم حسام کوچولو توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php و اینم کد عکسها: 0019. دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که حسام کوچولو ازتون تشکر کنه. راستی تا پنج شنبه مهلت دارید
مامان شاهزاده خانم
12 آذر 91 16:27
سلام سلام اول میسی که به ما سر زدید دوم ماشاله اینجا چه خبره یه پسر کوشولوی ناز نازی اینجاست و ما نمیدونستیم ماشاله نی نی تون خیلی عزیزه مخصوصا با لباسا و عینک ابیش از طرف ما یه بوس تپل از رو لپش کنین
مامان حسین جون
12 آذر 91 17:40
سلام مرسی که به ما سرزدی بازم بیان خوشحال میشم خدا حفظش کنه گل پسرتونو،از آشناییتون خوشبختم موفق وپیروز باشین
مامان ابوالفضل
12 آذر 91 19:43
هزار ماشالله به این گل پسر بازهم به ما سر بزنید
مامان تارا
12 آذر 91 19:55
باعرض سلام میشه خواهش کنم به این آدرس برین و به تارا رای بدین ؟ممنونم http://ninimod.niniweblog.com/post20.php تاچهارشنبه مهلت داره راستی پست عکسای جدید تکمیل شد با همون رمزی که بهت دادم رمز قبلی
مامان سمانه
13 آذر 91 1:54
وای چه پسرناز و بانمکی با این شال و کلاه حسابی خوردنی شدی ممنون از اینکه بهمون سر زدید
مامان ناناز و داداشی
13 آذر 91 9:00
سلام طاها گلی بامزه.اسم پسل ما هم که تو راه قرار طاها باشه.انشاءا... عکسهای دامادیت گل پسرم نازم.با کلاه خیلی بامزه تری پسر گلم.راستی وبلاگ داداشی نازنین زهرا اسمش نازنینی که در راه است هست.به ما بازم سر بزنید خوشحال می شیم گل پسر و برای ما دعا کنید.دووووست داریم.
نرگس مامان طاها و تارا
13 آذر 91 10:27
سلام ممنون كه به ما سر زديد و خيلي از آشناييت خوشحالم.چه پسمل نازي كه تقريبا همسن جوجه هاي ماست.به همين دليل لينكتون مي كنم كه در ارتباط بيشتر باشيم
مامان مهیار
13 آذر 91 11:22
سلام من اومدم کجاااااااااااااااااایی مامان طاها ؟
مامان شایان
13 آذر 91 13:22
عزیزم خیلییییییییی با نمکی ماشالله
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
13 آذر 91 13:39
خوش اومدید منم لینکتون کردم
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:21
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده خوشحال میشم به پسریه من رای بدین با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
مامان آراد(خاطره)
13 آذر 91 20:32
سلام..امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحال میشیم اگه به آدرسی که پایین براتون گذاشتیم برید و به آراد که کدش 007 هستش یه رای بدین... ممنون.. ninimod.niniweblog.com/post20.php
مریم (مامان ثنا)
14 آذر 91 0:46
سلام خاله جون چه وبلاگ زیبایی .دخملی من در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید به این ادرس بروید و بهش رای بدید می تونید دو تا رای بدید.تا پنج شنبه وقت رای دادنه.مرسی کد ثنا جون 36.ادرس ..................................... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان دوقلوها
14 آذر 91 1:33
ای جانم خیلی نازه فدات بشه خاله قربونت برم.
مادر کوثر
14 آذر 91 9:22
الناز(مامان بنیا )
14 آذر 91 12:33
خیلی نازه پسرتون خدا نگه داره
مامانی
14 آذر 91 15:51
سلام عزیز ماشالا به این پسر گلی... ممنون که اومدی بهم سر زدی... من به اینجا وارد نیستم.... از این به بعد دوستای خوبی میشیم...
شقایق
15 آذر 91 17:16
خوشگله پسر نانازی دست ابجیم درد نکنه با این پسر اوردنش چقد ماهیی تو بوسسسسسسس
مامان آريو
16 آذر 91 13:26
واي چه شال و كلاههاي خوشگلي عكس اوليت خيلي نازه خيلي هم بهت مياد عزيزدلم بووووووس واسه ي مهيار جونم
مامان آريو
16 آذر 91 13:32
واي چه شال و كلاههاي خوشگلي همشون خيلي نازن مخصوصا اولي خيلي هم بهت مياد همشون بوووووووووووس واسه ي محمد طاها جوووووونم
آرزو مامان آدرینا
17 آذر 91 0:50
خدا برات حفظش کنه.پسر نازی دارید.
فرزاد
17 آذر 91 1:17
چه قدر شیطونی طاها
شکوفه پگاهی
17 آذر 91 11:03
خواهش میشه ، این حرفا چیه ؟ بابا خجالتم ندید ؟ بله بله خودم هستم . قابل نداشت ، مگه من چندتا تربچه دارم؟
مامان آريو
17 آذر 91 13:25
با اجازه من شما رو لينك ميكنم
مامان سامیار
20 آذر 91 0:01
سلام مامانی عزیزم طاها جون خیلی نازه و من از این عکسهای پسری لذت بردم مرسی که به وبلاگ سامیار سر زدید مامانی این پسر ناز را ببوس خیلی نازی