محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

اندراحوالات زندگی

1391/10/9 23:42
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم اینروزها یه خیلی خیلی سرد همچنان منتظر بارش برف هستیم و بی فایده انگار از برف فقط سرمایش مال ماست.

این روزا دور خونه میچرخم و یهویی وایمیستم جیغ میزنم کلی میخندی کیف میکنم باهات که بازی میکنم میفهمی و خوشت میاد چقد این یک سالگیه زندگیت قشنگ بوده راه میری دیگه اصلا دلت نمبخواد چهاردست و پا بری تسبیح باباتو میگیری دستت توخونه راه میری خیلی جیگر میشی دستتاتو باز میکنی سینه و شیکمت و میدی جلو ادم میخواد درسته بخورتت به دلیل مسايل فنی تو این پست عکس ندارم بزارم امشب یه کار خیلی بد کردی قرص سرماخوردگی بزرگسالان رو زمین بود منم که این فیس بوک نمیزاره که اصلا حواسم نبود فک کردم یکیشو خوردی حالا از مامان بگیر تا اورژانس 115به همه زنگ زدم تا خیالم راحت شد.

راستی پنج شنبه هم برای اولین بار یه ماهی زنده گنده دیدی و بهش دست زدی خودمونیما یکمم ترسیده بودی خب البته من که زهرم اب شده بود. باباهم رفت واسه کل سال دیگه واست پوشک خرید (داریم احتکار میکنیم نیشخند) چیکارکنیم خوب وقتی هیشکی به روش نمیاره قیمتها روزبه روز میره بالاادم مجبور میشه خو .

این روزها خیلی خیلی  شلوغ میکنی مخفیگاهت هم که لو میره جاشو عوض میکنی مثلا :قبلا پشت مبل بود الان میبری میندازی یه جای دیگه اسباب بازیهاتو لباساتو دستکش های طرفشویی و کیف پول و قاشق و چنگال دوروزم طول کشید تا تونستم جاتو پیدا کنم خلاصه بلایی شدی واسه خودت.

بردیمت با بابا واسه واکسن یک سالگیت بهداشت معاینه قدووزنت که خوب بود همه چی نرمال و طبیعی قد80 وزن12/250 گرم منتها واکسنت تموم شده بود گفتن سه شنبه هفته دیگه خلاصه خوب ایندفعه در رفتی . نمیدونم چرا کش همه شلوارات شل شده هی از کمرت میفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 23:57
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان سارا
10 دی 91 12:45
ای جونم که مخفیگاه داری جوجو عاشق عکسای پست ثابتم
خواهر فرناز
10 دی 91 18:06
سلام امان از دست جوجو ها هر چی گم میشه تو مخفیگاهشون پیدا میشه راستی شما کجا میشینید چون ما هم چشممون به آسمونه
مامان حمید کوچولو
11 دی 91 12:00
ههههه به کش شلوارت کلی خندیدم : D.بعداینکه ماشالا چقدر شیطون شدی عزیز.بابایی حمید هم یک ماه بیشتره که رفت دوتابسته ده تایی پوشک کامل خرید(20تابسته)الانم دیگه همش 5تا بسته داره
رجبی
11 دی 91 15:47
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
سودابه
12 دی 91 1:20
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زده بودید آپم دوست داشتید قدمتون روی چشم عسلکم رو ببوس
مامان سویل
12 دی 91 9:20
مامان امیر
12 دی 91 10:27
امان از دست شیطونی این وروجکها کارایی میکنن که به عقل ادم نمیرسه باید بیشتر مواظب باشی مامانش انشاا.. همیشه لبتون شاد و تنتون سالم باشه
مامان امیر مهدی (سوده)
12 دی 91 16:40
ممنون عزیزم به ما سر زدید .پسر گلو از طرف ما ببوسیدددددددد
مادر کوثر
12 دی 91 16:44
عزیزمممممممممممممممم شیرینممممممممم ماشالله این آهنگتون پارسال آهنگ وب من بود خیلی دوسش دارم. تجدید خاطره شد. مرسی تولدش هم مبارک. کیکش خیلی باحاله تزئیناتشم خوشگل بود
هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 18:02
ممنون عزیزم پیش ما اومدید واسه گل پسرت حنما اسفند دود کن اینجوری که مینویسی ادم میخواد بخورتش تازه از این به بعد کلی شیرینترهم میشه
علامه کوچولو
12 دی 91 19:40
سلااااااااااااااااااااااام عزیزم جیگرشو بخورم حالا واقعنی قرص که نخورده بود؟ها؟ با احتکار موافقم اوضاع ناجور خرابه؟ خدا به بنده هاش رحم کنه
مامان محمد امین
12 دی 91 22:03
عزززززززززززززززززززززیزم...روز به روز جیگرتر میشن دیگه...کلی به کش شلوارش خندیدم
سه دانشجو
12 دی 91 22:11
سلام عشق و احساس شما مادرا ستودنی ست. خوبی عزیزم؟خوشحال میشیم بهمون سر بزنی و جز دوستای جدید محمد طاها جونت بشیم
یاسمین
13 دی 91 9:58
صحبت از برف کردی،داغ دلم تازه شد.خیلی دوست دارم با دخترم یه برف بازی حسابی کنم ولی افسوس ماشاله طا ها جون ،داره روز به روز باحالتر میشه ها: ایشاله سلامت باشی گل پسر*
مامان نرگس جون
13 دی 91 18:49
سلام دوست خوبم ... من آپم منتظرتم....حتما بیای...
مامان امیر حسین
13 دی 91 22:15
وروجک ناز منی با این کارایی که میکنی خوشگل خاله
مامان مریم
14 دی 91 12:19
الهی کوچولوی خوردنی خاله...اینقد دلبری نکن..
سه دانشجو
15 دی 91 19:21
سلام عزیزم آپ کردیم . بوس
مامان آريو
18 دی 91 1:12
واي تو چقد بامزه اي عزيزم خاله اي مخفيگاهتم كه لو رفت حالا كارت سخت شد بايد يه جاي ديگرو پيدا كني عزيزم ميبوسمت عشقم
خواهر فرناز
18 دی 91 10:53
سلام مامانی میتونید به باران جون رای بدین تا در جشنواره آتلیه سها برنده بشه http://baranmozaffari.niniweblog.com/http:// این آدرس باران جونه تو پست ثابتش آدرس اتلیه را بهتون داده راستی عجله کنید چون تا 20 دی بیشتر وقت نداره ممنون دوست خوبم
خواهر فرناز
19 دی 91 18:32
دوستای گلم سلام من (فرناز ) و پریا وهانا دخمل خاله هام تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه به ما 3 تا رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشیم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم شماره عکس هامون پریا 0011 من 0012 هانا 0013 فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران دل ما سه تا کوچولو به دستان پر مهر شماست راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم یادتون نره ها وگر نه دلمون میشکنه وغصه می خوریم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
یاسمین
20 دی 91 18:23
سارا
23 دی 91 15:55
ماشالا به این شیطون کوچولو
مامان سویل
23 دی 91 19:44
مامان حمید کوچولو
24 دی 91 18:07
مامانی آدرس وب رو برام میزاری؟
یاسمین
26 دی 91 11:48
کجایی خانومی؟گل پسرت چه میکنه؟
مامان زهرا
18 اسفند 91 3:26
سلام برفم بلاخره امد اخی دیگه از این زمستون چیزی طلب نداریم دیگه وقتشه بهار بیاد