محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

اواخر بهار و من و تو

1392/3/26 23:26
824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز و قشنگمفرشته

این روزهای گرمه اواخر بهار که گرمایش تویه صورتم میزند نمیگذارد سری به این دنیای ساکت و متروک مجازی بزنم.اوه

امروز تصمیم گرفتم برات بنویسم دوباره نزدیکه انتخابات بود و سرعت اینترنت خیلی کم بود به همین خاطر کمی دیرتر اومدم.ناراحت

این روزها مشغول کاردر یک اموزشگاه نقاشی به عنوان مربی نقاشی شدم البته تو زمینه های دیگه هم مثله قصه گویی تصویرسازی زبان انگلیسی شعبده بازی علمی ورزش و دعا هم باهاشون همکاری میکنم و حسابداری اسمش  اموزشگاه لوتوس شنبه تا چهارشنبه 9 تا 12 الان دو سه هفته است تو رو میزارم پیشه خاله شقایق که بهش میگی ابجی البته میگی ا به جی روزایه اول خیلی ناسازگاری میکردی و دل تنگی میکردی و الان دیگه عادت کردی قلب. خیلی خویه و خوشحالم که اونجا کار میکنم چون یه سری بچه دو تا شش ساله که هم میتونم تو رو ببرم تا باهاشون بازی کنی و کلی هم چیزهای جدید که میتونم به تو هم اموزش بدم من خیلی به کار بیرون علاقه دارم و اصلا نمیتونم یه روزم از صبح تا شب تو خونه بمونم خمیازهاون روزهایی هم که تو کوچیک بودی من مجبور بودم همش تو خونه بمونم تایپ میکردم با کارهای عجیب و غریب که بهتره بهت نگم خدا کنه که تو هم وقتی بزرگ شدی مثله من انقد انرژی داشته باشی جیگر طلایه من خیلی دوست دارم و عاشقتم میمرم برات عزیزم هزارتا بوس ماچهر روز میبرمت پارک یاد گرفتی خودت از پله های سرسره میری بالا و سر می خوری و منم باید مواظبت باشم برگشتنی هم همش گریه میکنی و نمیخوای بیای خونه منم مجبورم بغلت کنم  از این به بعد باز بیشتر بهت سر میزنم و برات مینویسم.هیپنوتیزم

راستی دستمو یه گاز محکم گرفتی جاش کبود شدهاسترس وحشتناک لگد می زنی میگی آلو

این عکس رو هم تو کارگاه بازی اموزشگاهی که مامان کار میکنه خاله شقایق ازت گرفت عشق من

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

بابایی زهرا گل
24 خرداد 92 20:11
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید و همچنین پسر خیلی خیلی زیبا تر ایشالا محمد طاها جون با پدر و مادر خوب و مهربونش همیشه زیر سایه حق خوش و خرم/شاد و سر خوش با آرامش زندگی کنه خوشحال میشم به وبلاگ زهرا خانوم منم یه سری بزنید خدا نگهدار
بابایی زهرا گل
24 خرداد 92 20:12
راستی.............. با تبادل لینک موافقید؟
mobinaei
26 خرداد 92 9:24
وایییییییییی سلام...فکر کنم شما همشهریه من باشی؟چقده خوشحال شدم که تونستم یکی از دوستای گلمو که از شهر خودم باشه پیدا کنم...از گنبد کاووس هستین درسته؟منم یه پسر 2 ساله دارم..خوشحال شدم خیلیییییییییییی...راستی اگه از گنبد هستین اسم این کارگاهی توش کار میکنینو بگید تا پسرمو بیارم.
mobinaei
26 خرداد 92 9:34
اگه میشه ادرسو تلفن اموزشگاهتونو بهم بدین ممنونتون میشم
shaghayegh
26 خرداد 92 16:51
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش دارس سوپرایزت می کنه
☆ یاسمین ☆
28 خرداد 92 18:38
مامانی خسته نباشید.خوبه که کار مورد علاقتو انجام میدی و لذت میبری.مواظب طاها جون باش
هیراد و عمه لیلاش
2 تیر 92 23:43
در تمنــــــــــای نگاهــــت بیقرارم تا بیایی من سکوت لحظه ها را میشمارم تا بیایی سالروز میلاد با سعادت امام عصر بر شما مبارک
مامان دانیال
8 تیر 92 19:57
سلام عزیزم ماشااله چه کوچولوی ناز و با نمکی داری خدا حفظش کنه. اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی دانیال جون توی جشنواره تابستانه شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms کد 250 رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید مرسی °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
نرگس مامان طاها و تارا
12 تیر 92 12:48
چقدر بزرگ شده ماشالا...
خواهرفرناز
23 تیر 92 14:57
سلام به سلامتی اومدین دلمون براتون یه زره شده بود خیلی ناز شده خدا حفظش کنه
زهرا گلی
1 مرداد 92 3:20
سلام خوبید؟؟؟؟؟ دیگه ما رو تحویل نمیگیرید؟؟؟؟؟؟ چیزی شده؟؟؟ دلمون براتون تنگ شده خب حتما بیا منتظرم
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:31
سلام خاله جون. خوبی؟ محمد طاها جون خوبه؟ خاله من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گلی) هستم اسمم نازنین زهراست بابایی و داداشی برام یه وبلاگ درست کردن اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید وبلاگم و با حظورتون خوشحالم کنید محمد طاها جونو ببوسید راستی با اجازتون لینکتون کردم
هیراد و عمه لیلاش
6 مرداد 92 16:52
مامانی کجایی دلمون براتون تنگ شده
سوگماد
11 مرداد 92 20:44
بعضی ها گریه نمی کنند! اما از چشم هایشان معلوم است که اشکی به بزرگی یک سکوت گوشه ی چشمشان به کمین نشسته...
سوگماد
11 مرداد 92 20:45
سلام وب زیبایی و دل پسندی دارین خوش حال میشم یه سر به ما بزنین
هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 16:33
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد عید سعید فطر بر شما مبارک
امیرمهدی کوچولووو
4 شهریور 92 19:46
سلام وبت عالیه میشه به وب من هم سر یزنی بوس بوس
امیرمهدی کوچولووو
4 شهریور 92 22:47
بزرگ مرد کوچک خوشحال می شدم یه نظر میدادی. من 2 روز وب مو ساختم حداقل یه انتقاد می کردی..