محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

خرابکاری های جدید

1392/11/23 16:18
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ناز من نمیدونم الان بزرگ شدیلبخند داری  این نوشته ها رو میخونی یا نه ولی از خرابکاری هات برات بگم که چقدم زیاد شده خوشگل من برنامه آخر هفته دریا رفتن و با بچه ها رو میخوام کنسلش کنم به کوچولو میترسم یکم سرماخوردی گفتم شاید برم اونجا بدتر بشی ... این روزها باید منو ببخشی چون بدجوری دنبال خرید خونه از این بنگاه به اون بنگاه با بابایی میچرخم و میزارمت پیش عزیز جون چون عروسی دایی هم نزدیکه و باید ما هم کم کم از طبقه پایین خونه مامان بزرگه بریم انقد که عادت کردیم اصلا دلم نمیخواد از اینجا دل بکنم یعنی دیگه تو این چند ساله خیلی بهمون خوش گذشته وو خوب بریم سره شیطونی هات یه هفته ای بود که دنبال کنترل رسیور میگشتیم و پیدا نمیکردیم البته من که میدونستم کار خودته تا اینکه دیگه نا امید شدیم و رفتیم یکی نوشو خریدیم همین فرداش هرچی دنبالت میگشتم پیدات نمیکردم تو خونه هی صدات کردم دیدم جوجه طلایی من رفته پشته بوفه نشسته و هی مامان بیا مامان بیا میکنه خلاصه دیدم که کنترل و بردی همون جا زیر بوفه قایم کردی دیگه بابا هم با کمال شرمندگی برد پس داد.ابرو

قربونت برم تو اتاق واست چادر زدم عاشقش شدی ماشینات و میبری میزاری توش نهارمون و دوتایی میریم توش میخوریم توش دو تایی میخوابیم برات قصه میگم خدایی انقد حال میده اگه یه اتاق  متری داشتی پر وسایل انقد بهمون حال نمیداد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

khale kochike
24 بهمن 92 12:12
azize del aji cheghadr to nazi
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:02
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان ارشیا
29 اسفند 92 0:51
پیشاپیش سال نو میارک و سالی پر از خنده و شادی و سلامتی داشته باشین
هیراد و عمه لیلاش
6 فروردین 93 22:40
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون