محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

ما اومدیم

1393/2/7 2:24
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تنها بهونه قشنگ من برای نوشتن اینجا عشق من زندگی من آخ که نمیدونی چقد دوست دارم و میمیرم برات ببخش منو که تو این گیر و دار زندگی نمیرسم بیام و وبلاگت و آپدیت کنم مامانی نازم جوجه ماشینی طلایی من بالاخره بعد از دوسه سال پس انداز کرن حسابی تونستیم یه خونه کوچولویه نقلی بالای شهر خودمون بخریم و تمام اسباب و اثاثیه مون رو هم عوض کنیم خدا خیلی خوب و مهربون که آرزوهای ما رو یکی یکی به وقتش به آسونی برآورده میکنه مامانی من زندگی کم کم داره رویه خوشش و به ما نشون میده چون بالاخره بعد از سالها انتظار کشیدن عروسی دایی هم هرچند ولی برگزار شد و خدارو شکر تمامی مشکلات یکی پس از دیگری حل شدتو هم خیلی بزرگ شدی بعد از تلاش های بی وقفه من برای یادگیری اعداد انگلیسی تا شماره  رو یاد گرفتی و چندتا کلمه جدید رو هم همینطور مامانی من بازم میام پیشت و برات مینویسم فعلا تا بعد

اینم خونمون

پاتو کردی تو شلوار بزرگترا

پسندها (1)

نظرات (4)

فائزه مامان محمدصدرا
7 اردیبهشت 93 16:40
مبارک باشه عزیزم... هزار ماشاا... به گل پسر
مامان محمد صدرا
7 اردیبهشت 93 16:51
عزیز بیشتر عکسا باز نمیشه
شکوفه
8 اردیبهشت 93 1:56
سلام . چند تا از عکسها باز نمیشن ، دوباره آپلودشون کن . حجمشون رو هم کمتر کن . عکس سوم رو هم بچرخون . . این بزرگ بشه چی میشه؟!
تاپ پسرانه
9 اسفند 93 16:59
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه از فروشگاه ما دید نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com