محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

زمستان است

1392/11/16 18:57
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم بزرگ شدی قد کشیدی دو سالت شد خیلی اتفاق ها افتاد خوب بد اول از خوبه برات شروع میکنم عمو کوچیکه مصطفی داماد شد کلی جشن گرفتیم خوشحال شدیم اما چند ماه بعد شوهرخاله ات که بهش میگفتی عمو از دنیا رفت خیلی عذاب کشیدیم هم من هم تو بعد حال مامان بد شد آنفولانزای خیلی شدید همه بدنش عفونت کرد چند روز بعد مامان بزرگ یعنی مامان مامان دچار تنگی نفس و راهی بیمارستان شد که خدارو شکر به خیر گذشت خودت هم مدام هر ماه سرما میخوردی دکترت رو عوض کردم یه بار گفتن سرمازدگیه بعد گفتن آلرژیه آخرسرم گفتن آسمه که بازم خدا رو شکر هیچکدوم از اینها نبود و حالت خیلی هم خوبه و هیچ مشکلی نداری خلاصه مشکلات تموم شد و زندگی اون روی خوبش و بهمون نشون داد یه سفر تفریحی دو تایی رفتیم مشهد و برگشتیم خیلی خیلی خوش گذشت با اینکه جای بابا خیلی خالی بود ولی بازهم خیلی چسبید

 

ببخش که تو اینهمه مشکلات و گرفتاری ها نرسیدم بیام و برات بنویسم. امسال برف سنگینی تو شهرمون بارید و همه رو خوشحال کرد ما هم رفتیم برف بازی و عکساشو برات گذاشتم میبوسمت مامان هر روز بیشتر عاشقت میشم خیلی میخوامت رنگین کمون زندگیم دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارشیا
20 بهمن 92 13:56
سلام به مامانی و محمد طاها عزیزچقدر خوشحال شدم که دوباره اومدین پس چرا اینقدر دیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزرگ شدی خاله جون ماشاالله هزار ماشاالله همیشه سلامت و شاد باشیبازم پیشمون بیاین خوشحال میشیم
مامان شایانط
6 اسفند 92 15:40
سلام گلم.بزرگ وخوشمل شدی.
مرضیه
22 تیر 93 2:22
خیلی خوشگله