محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

ما اومدیم

1394/5/12 14:06
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

نمیدونم چرا تو این مدت من اصلا نیومدم به کوچولویه مامان وبلاگش سری بزنم البته الان دیگه خیلی بزرگ شدی تولد چهارسالگیتم گرفتیم الان تو پنج سالی میبینی مامانی چی چی من چقد زود عمر ما میگذره مامان شمع تولد 27 سالگیش و فوت دایی نینی دار شد یه پسر ناز به اسم سامان چاره جو ما هم که یه مسافر کوچولو سه ماهه دیگه تو راه داریم که ارزومنه دختر بشه و یه ابجیه ناز به اسمه طنین یا رها واسه تو ...

نمیدونم چرا عکسهای قبلی که تو وبلاگت گذاشتم هیچکدوم باز نمیشه فک میکنم  تو این یه سال اون سایتی که عکسهات و اپلود میکردم بسته شدم چون اون موقع ها که نشون میداد.

تو این روزا تو برای اولین بار رفتی مهدکودک تو چهارسالگی بهت خوش میگذشت حالا از اول مهر دوباره شروع میکنی ...

الان دیگه وبلاگ و فیس بوک رفته کنار همه رفتن سمته لاین و اینستاگرام واسه ثبته خاطراتشون خوب زحمتش کمتره علم هم که داره روز به روز پیشرفت میکنه واسه همین مامانی خانمت بیشتر اونجاها فعالیت میکنه واسه همینه که اینجا رو به روز نمیکنه . خب من برم دیگه فدات بشم جیگرطلایه من بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)