محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

تولد وبلاگ پسرم

1391/8/11 15:17
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

امروز تصمیم گرفتم واسه تو بنویسم تا وقتی بزرگ شدی بخونی از اینجا لذت ببری و این وبلاگ و خودت ادامه بدی.

طاهایه ناز من تو بهترین هدیه خدا هستی که مثله یه گوله برفی سفید شب یلدا قلببه این دنیا اومدی

 همیشه دوست داشتم یعنی هنوز هم دوست دارم که اسمه تو صدا کنم روهام قلبقلبولی خوب ...

خوابی که دیدم والبته بابات که یکمی خرافه پرسته نزاشت اخه اون فقط یه خواب بود...

اونم گفت اگه اسمش و نزاریم طاها برمیگرده اون دنیا مریض میشه دل شکستهخب منم یکم ترسیدم خلاصه اینجوری شدی محمدطاها رجبلی

پسر نازم من خیلی دوست دارم و عاشقتم تورو با هیچ چیز و هیچکسی عوض نمیکنم با اینکه خیلی شروشیطونی جیگر طلایه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Amo Moooooooooooooooostafa
4 آبان 91 18:23
تبریک به بابا و مامان که همچین پسری دارن تبریک به پسر که همچین بابا و مامانی داره تبریک به همشون که همچین عمویی دارن Very very good hopes For the big man of littel