محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

*ستاره کوچولویه ما*

1391/9/5 23:38
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز و خوشگل و ماه منقلب

هرچی که بزرگتر میشی وزنت هم بیشتر میشه منم که بلندت میکنم مچ دست راستم خیلی درد میگیره. بزرگ که میشی همه میگن داری شبیه داییت میشی واقعا راسته که حلال زاده به داییش میره.زبان

بین دوتا مبل واسه خودت مخفیگاه درست کردی موبایل و کلیپس مامان و با کنترلا میبری اونجا قاییم میکنی و هرچندساعت یه بار میری بهشون سر میزنی که سرجاش باشن الهی من قربونت برم نازگلکم

30 اذر هم شب یلداست هم تولد عشق ماست تولد یک سالگی منم از هفته پیش که همش تو اینترنت دنبال تم تولد واست میگردم اول تم زنبوری رو انتخاب کردم اخه بابای بابایی هم زنبورداره ولی بابا گفت خوب نیست چون زرذ رنگ تنفره و سیاه هم که واسه عزاداری هاست واسه همین نظرمون عوض شد شاید تم ملوان یا رنگین کمون باشه الانم داشتم واست لباست و انتخاب میکردم میخوام واست سرهمی بگیرم

 البته چون جشن تولدت تا چند سال تو محرم میفته تصمیم گرفتیم یه مهمونی شام باشه با کیک و اینجوری دیگه رقص و شادی نداشت باشیم تا اونموقع هم کلی ایده و اتفاق های جدید میفته ولی فکرشو بکن که چقد زود یک ساله شدی جوجویه من الهی که من فدات بشم

کی بشه جشن فارغ التحصیلیت دانشگاهت عروسیت پایان خدمتت چقد پیر بشیم ماقلب

اینم عکسایی خونه خاله شبنم گرفتیم

قربونت برم جوجوک من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نرگس جون
29 آبان 91 12:53
س. چه کوچولوی ماه و نازی .... مبارکه...
sahar
29 آبان 91 21:43
vay khoda dos daram bokhoram toro taha jooooon
مامان تارا
2 آذر 91 15:44
چه شاه پسری هزار ماشاءالله بووووووووووووووس وای وای موتورشو نگاه چه ژستی هم گرفته نازی عزیزم
مامان نوژاجونی
2 آذر 91 16:22
چقدر نازی عزیزم .خدا براتون حفظ کنه مامانی
مامان نینی
5 آذر 91 19:55
سلام دوستم ممنون که به وبلاگ نینیم اومدین ممنون که راهنماییم کردینچقد کوچولوت تپلیه واسش اسپند بزن چش نخوره این نازنازیه خالهراستی میخوام لینکت کنم


منم لینکیدمت
مامان آرشیدا
7 آذر 91 9:36
محم طاها جون هیچ وقت با سرعت حرکت نکن که خدای نکرده هیج وقت خطری تهدیدت نکنه . همیشه در پناه خدا باشی
مامان الی
8 آذر 91 17:30
قربون پسر با این وسایل نقلیه اش برم من