محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

اولین مسجد رفتن پسرم

1391/9/5 23:33
367 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای اولین بار رفتیم مسجد محلمون بیت الاحزان اخه من همش میترسیدم استرستو رو ببرم مسجد شاید سرما بخوری بالاخره یه اجتماع هست دیگه پارسالم چون تو خیلی کوچولو بودی یعنی تو دلم بودیخجالت و هوا هم خیلی سرد بود نرفتیم .اونجا وقتی مجلس شور میگرفت و اقایون با اون صداهای کلفتشون داد میزدن یا حسین تو میترسیدی و گریه میکردی گریهگریههمه جا تاریک بود و همه سیاه پوشیده بودنیول ولی تو همش بغل عزیزجون موندی و با پسربچه ای که کنارت بود بازی میکردی لبخندوقتی پسربچه رفت تو گریه کردیناراحت و نق زدی یکی از خانوما بهت بیسکویت داد قلبالبته تو دستت موند چون خوابت برد فدات بشم چشات اونوسط مثله ستاره های اسمون می درخشید ماچماچ.برگشتنی هم واست یه سربند یا حسین شهید گرفتم 200 تومن . راستی این لباس تنت رو هم عمه مامان از سراب فرستاده بود چون دست به دست تو فامیل گشته بود تا همه نی نی های فامیل تو روزهای محرم بپوشن منم پوشوندم متفکرنمیدونم چرا تو مسجد همه فک میکردن تو سیدی دونفرم ازم پرسیدن منم گفتن خب نه....خنثی

پ ن : مادر که باشی صبوری می شود یار لحظات خستگیت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان شایان
1 آذر 91 20:30
سلام.ممنون از اینکه به پسر کوچولوی من سر زدید.من لینکتون کردم.
مامان امیر
2 آذر 91 16:23
سلام از اشنایی باهاتون خوشحال شدم با افتخار لینکتون کردم اگه خاستید لینکم کنید
مامان امیر
2 آذر 91 16:23
ادرس لینکم یادم رفت اینم ادرس
مامان آرین
4 آذر 91 19:29
سلام ممنون به ماسرزدین.
مامان مهیار
4 آذر 91 19:48
سلام عزیزم مرسی که به شازده کوچولو سر زدین پسر نازی دارین خدا نگهدارش باشه
امیر مهدی کوچولو
4 آذر 91 20:08
مـــی دانم بابا دو بخــــش است: بخشی در صحـــــرا بخشـــی بر بالایٍ نیــــزه... اما اینکـــه عمــــو چند بخش است فقـط بــابـــا می دانــد... شهادتٍ حضرتٍ عباس رو تسلیت میگــــم... التــماس دعا* ممنون که سر زدی
پیربابای ارشیا
4 آذر 91 20:18
زندگی بوی گل و ریحان می دهد چون نوباوه ای ظهور می کند . کاش به عشق همین نوه باوگان یادی کنیم از پیر پدران و مادرانمان . وقتی می خونم داستان عشق تو و محمد طاها جون رو یاد روزهایی می افتم که نازم می کردند دو اسطوره عشق و وفاداری و من برایشان طنازی .الهی خداوند این نوباوه ات را برایت سلامت و سرافراز کند. خالصانه و مادرانه می نویسی و چه زیباست حقیقت
خاله مرمر
5 آذر 91 0:48
سلام مامانی مرسی که بهمون سر زدی و یادگاری گذاشتی. عزیزم با افتخار لینکت کردم
مامان امیر مهدی (سوده)
5 آذر 91 9:40
انشاالله در پناه امام حسین و حضرت ابوالفضل باشی گل پسر .
مامان امیررضا
5 آذر 91 9:46
سلام عزیزم چه پسرعسلی ممنون که سر زدی
مامان سویل
5 آذر 91 14:44
سلام عزیزم شما با افتخار لینک شدید شما هم میتونین مارو لینک کنین
نازنین (مامان ثنا)
5 آذر 91 17:26
هزار ماشالله به این پسمل طلا.
عزیزم ممنون که به ما سر زین


بازم میام
خواهر فرناز خاتون
7 آذر 91 13:18
سلام ممنون که به سایت فرناز سر زدید ماشاله چه گل پسری دارید خدا براتون حفظش کنه
مامان الی
8 آذر 91 17:26
قربونت برم جیگرم چقد ناز خوابیدی مامان