محمدطاها محمدطاها ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

♥๑بزرگــ ـ مـــرد کوچـ ـ ـکـ ـ ♥๑

اولین سرماخوردگی

1391/9/14 17:15
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاهای من عمر من جون من زندگی من قلب  مریض شدی ناراحتچند روز سرماخوردی خیلی ناراحت و عصبی شدی منتظرهمش مامانی و اذیت میکنینگران همش بغل میخوای با اون صدای قشنگت میگی مامان من دیوونت میشم.... قربونت برم منقلب بردیمت دکتر یولبا بابایی اینم داروهاته داروهم نمیخوریسبز دونفری دست و پات و میگیریم افسوسبا بدبختی بهت دارو میدیم نگرانخیلی نگرانتیم اخه دندونم داری درمیاری ناراحتاسهالم شدی هر بار بازت میکنم پی پی کردی، فدات بشم من لاغرم شدی البته از نظرمن بیتابی ،غذا هم خوب نمیخوری همش از دهنت درمیاریزبان... فرشتهتروخدا واسش دعا کنین زود خوب بشهفرشته

اینا اون اذیتایی بود که میگفتم ..البته بخشیش گاوچراناول سرگیتار مامان و داری واسه خودت اهنگ میزنیعینک

بعدم که عاشق قلبکنترلی و البته موبایل بعدم که دیدی لپ تاپ مامان پایین بیخیال کنترل شدی و حملهنیشخند

من عاشق قلباین عکست شدم که تازه یاد گرفته بودی از جایی بچسبی و سرپا واستییولاز ارشیو عکسات تو لپ تاپ خاله شقایق پیداکردمچشمک رفته بودی زیر اینه شمعدون گیرکرده بودی قیافه ات این شکلی شده بود از خود راضیتابستونم بودعینک این لباسم دایی جون با سلیقه خودش واست گرفته بودلبخند نه که خودش سربازه مژه9ماهت بود خوشگله مامانی سرباز کوچولو موشولولبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مامان سویل
14 آذر 91 7:21
چه سربازه خوشتیپی ای خدااااااااااااااااااا
مامان سویل
14 آذر 91 7:23
امیدوارم حالت زودتر خوب بشه گلم
مادر کوثر
14 آذر 91 9:21
عزیزمممممممممم انشالله هیچ بچه ای مریض نباشه
خواهر فرنازجان
14 آذر 91 10:43
سلام خاله برات دعا میکنم زود خوب بشی راستی فرناز تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید بهش رای بدین ممنونم کد عکسشم 0061 است ادرس سایتشم اینه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php حتما بهمون خبر بدین تا ازتون تشکر کنیم تا 5 شنبه وقت داره وبه 2تا نی نی می تونید رای بدین
مامان همای مسیحا جونی
14 آذر 91 15:40
ایشالا زود خوب میشی گل پسر. تا میتونی بهش آب لیموشیرین بده تا سرماخوردگی از تنش بیرون بره. راستی مامان مهربونش دیدی مسیحا توی یه مسابقه دیگه هم level up شد! کد95 مسیحاست. http://form.jotform.me/form/23211460349446
مامان تارا
14 آذر 91 15:56
الهی الهی سرباز کوچولو رو زودی زودی خوبش کن مامانی گیتار هم میزنی ؟ خیلی خوبه منکه خیلی دوست دارم
lمامان حمید کوچولو
14 آذر 91 15:59
الهی خاله زودتر خوب بشی
یاسمین
14 آذر 91 16:01
مامانی نگران نباش،ایشاله زود زود خوب میشه سعی کن داروهاشو سر وقت بدی.و از طریق (بازی کردن) بهش دارو بده و گرنه با زور که بهش دارو بدی همیشه سر دارو دادن مشکل پیدا میکنی البته ایشاله هیچوقت مریض نشه و همیشه سلامت باشه خانومی عکسا خیلی دیر باز میشن، فکر کنم به خاطر زیاد بودن مطلب و عکس در یک صفحه باشه از دست این جقله ها باید همه چیزو میخ کرد به سقفزنده باشی گل پسر
خواهر فرنازجان
14 آذر 91 16:24
من شما را لینک کردم اگه دوست داشتین شما هم لینک کنید تا با هم دوستای خوبی بشیم
مامان ضحا
14 آذر 91 16:25
الهي اميدوارم حالت هر چه زودتر خوب بشه. ماماني ممنون كه بهمون سر زدي
کمپلچه
14 آذر 91 17:05
: چقد خوبه که نی نیت انقد وروجک منم امیدوارم زودتر کمپلچم و از نزدیک ببینمX
مامان امیرعلی
14 آذر 91 21:34
ZOD ZOD KHOB SHI ESHALA TAHA JON NAZAM..............
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
15 آذر 91 1:07
انشالله که زود خوب بشه خیلی سخته بچه آدم مریض باشه
امیر مهدی وعمی
15 آذر 91 14:34
سلام خدا نکنه گل پسر مریض بشه نشااله که تا الان حاش خوب شده باشه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
khLE SHghYEGH
15 آذر 91 17:14
قربونت برم من که مریض شدی خاله جونی فدات بشم سرباز کوچولو موچولو بلایی
شاه نی نی
15 آذر 91 17:16
سلام دوست مامان عزیز. مرسی که بهم تبریک گفتی. خدا نی نی شما رو هم زودتر خوب کنه .
خاله مرمر
15 آذر 91 23:59
مامانی نگران نباش انشاالله طاها جون زودتر خوب میشه بعدم پسرم کی شیطونی کرده؟ بده که عاشق موسیقی و تکنولوزیه؟؟ طاها جونم راحت باش
مادر کوثر
16 آذر 91 8:11
سلام سلام قالب نو مبارک پیش ما هم تشریف بیارید بروز شدیم
مامان محدثه
16 آذر 91 12:27
انشاالله هر چه زودتر خوب بشی عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 آذر 91 16:33
سلام گلم بچه های من هم مریض شدن همین دارو ها را خوردن ایشالله زود خوب میشن
خاله ی نـــــــورا!
16 آذر 91 21:02
امیدوارم زود زود خوب بشه این آقآ خوشکله
سمیرا مامان آناهید
16 آذر 91 21:21
ایشالله که زودی سرماخوردگی گل پسری خوب بشه
محمد امین
17 آذر 91 0:54
طاها جون برات دعا میکنم زودی خوب شی....منم مثل تو دندون در میارم درد داره باید تحمل کنیم تا مرد بشیم میخوام با هم دوست شیم ...من لینکت کردم اگه دوست داری تو هم لینکم کن تا راحت تر از احوال هم با خبر شیم
شکوفه پگاهی
17 آذر 91 10:58
این بالا نوشتی طاهای من جون من عمر من آدم یاد حریم سلطان میفته طاهای من ، عمر من جان من خورشیدم زندگیم نارنجم پرتقالم چنارم . خوفی طاها؟
خواهر فرنازجان
17 آذر 91 12:41
سلام چه قدر وبلاگتون قشنگ شد مبارک طاها باشه
پویا تم
17 آذر 91 16:05
سلام عزیزم برا طراحی طم تولد کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید
مامان ریحانه
17 آذر 91 16:14
سلام انشاالله که زودتر خوب بشی آقا کوچولو ممنون به وبلاگ ما سر زدید.
نی نی ناز
18 آذر 91 13:25
سلام عزیزم چه پسر ماهی داری خدا برات نگهش داره همیشه سلامت و شاد باشه دوست خوبم دعا کن خیلی سخته که 4 ساله منتظر نینی باشی
کمپلچه
18 آذر 91 15:50
قالب وبلاگت خیلی قشنگ شده.عکس نی نیتم خیلی قشنگ.
مامان هدیه
18 آذر 91 18:55
سلام عزیزم.....نگران نباش انشالله به زودی خوب میشه پسمل خیلی نازززززززززییییییییی داری خدا برات نگهش داره
مامان علی خوشتیپ
19 آذر 91 8:02
ایشاالله زودتر خوب بشی گیتاریست کوچولو
lمامان حمید کوچولو
19 آذر 91 17:00
خاله جون چقدر بک گراند وبتو عوض میکنی .کجایی نیستی؟
نرگس مامان طاها و تارا
20 آذر 91 13:45
واي اميدوارم اين گل باقالي زود خوب و شيطون بشه باز.ماماني نگران نباش مي گذره
مامی پرهام
20 آذر 91 23:59
امید وارم گل پسر زود خوب بشی تا مامانی هم غصه نخوره
مامان یلدا
21 آذر 91 17:03
slm golam mamnun ke be webloge dokhmaliye man sar zadin.shomam pesare khoshmeli darin
مامانه کیانا
21 آذر 91 18:04
سلام به مامانه مهربونه طه کوچولوی ناز و کوچولو من لینکتون کردم عزیزم
یاسمین
21 آذر 91 18:24
پس کجایی؟
مامان محمدرضا
22 آذر 91 1:56
سلام مامانی.ایشالا گل پسرت هر چه زودتر خوب شه .توروخدا برای پسر منم دعا کن آخه دیروز تبش 40 درجه شد و بردیمش بیمارستان آزمایش گرفتند و دکتر گفت عفونت خونش بالاست و باید بستری شه خیلی نگرانم باید فردا برم یه آزمایشگاه خوب دوباره آزمایش بدم و مطمئن شم و ببرم پیش دکتر خودش فوق تخصص داره دعا کن نگه بستری شه طفلی بچم 20 روز دیگه تولدشه.
مامان ثنا و ثمین
22 آذر 91 7:22
ماشااله زنده باشی عزیزم. انشاله که زودی خوب میشی ممنونم که بهمون سر زدی
مامی پرهام
22 آذر 91 15:15
سلام با اجازه لینکتون کردم
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
23 آذر 91 19:40
سلام خوبيد . شرمنده يه چند وقتي نبودم . طاهاي ناز خوبه . قربونش بره خاله . مرسي كه بهمون سر زديد اين بوس براي عسل خاله
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 14:50
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نرگس مامان طاها و تارا
27 آذر 91 10:59
سلام مامانی دوست دارم از تجربیات همه مامانی ها در تربیت بچه هامون بهتر استفاده کنیم.یک سری نکات ظریف اما خیلی موثر در ارتباط با بچه ها!!!برای همین سعی می کنم یک سری تمرین های مادری را جمع کنم و تو وبلاگ به نمایش بزارم.خوشحال میشم بیای و با ما همفکری کنی.
مامانه کیانا
27 آذر 91 15:15
سلام عزیزم امیدوارم حال کوچولو موچولو زود زود خوب بشه
مامان درسا
29 آذر 91 1:10
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 0:14
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شب های سرما یادتون همیشه با ما یلدا بر شما مبارک
مامان حسام کوچولو
1 دی 91 1:45
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
مامان محراب و مليكا
4 دی 91 10:48
سلام ، ان شاء الله كه زود خوب بشه ، تولدش هم مبارك ف ان شاء الله 120 ساله بشه
امیرمهدی کوچولو
7 دی 91 17:57
سلام ´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´|´|´|´´´ ´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´|´|´|´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´¶´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´¶´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ من هم بروزم اینم وسیله اش |---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|